Régebbi kiemelt témáink
 
Pályázatot hirdet a "Beindító" Fővárosi roma gyakornoki pályázat.




A Fővárosi Közhasznú Foglalkoztatási Szolgálat Kht. pályázatot hirdet a
"Beindító" Fővárosi roma gyakornoki projektben való részvételre
az alábbi feltételekkel:

 

A projektben résztvevő roma fiataloknak gyakornoki foglalkoztatási lehetőséget nyújtunk hat hónapos határozott időre. A foglalkoztatás ideje alatt a résztvevők munkabért kapnak.

A projektben közép és felsőfokú végzettségnek megfelelő munkakörökben kívánjuk foglalkoztatni a résztvevőket. A gyakornoki foglalkoztatás elsősorban a jelentkezők képzettségének megfelelő munkakörökben, a Fővárosi Önkormányzat intézményeiben és gazdasági társaságaiban történik. Várhatóan a következő ágazatokban:

  • szociális ellátás és idősgondozás,
  • oktatás,
  • kultúra,
  • egészségügy,
  • hivatali ügyintézés,
  • közlekedés, várostervezés, városgazdálkodás

A hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás gyakornokság alatt, a résztvevő lehetőséget kap az adott szakterület gyakorlatban való megismerésére, a munkahelyi tapasztalatszerzésre. Beilleszkedését, az elvárásoknak való megfelelést, képzések, tréningek, illetve a munkahely által biztosított patrónus segíti.

A projektben való részvétel feltételei:

  • Roma identitás,
  • 55 év alatti életkor,
  • Képzettségi elvárások - a megpályázott munkakörhöz szükséges 2003 után megszerzett:
  • Érettségi,

vagy

  • Befejezett (vagy 2009.06.30-ig. lezáruló) felsőfokú tanulmány
  • Magyar állampolgárság,
  • Határidőre beérkezett, kitöltött pályázati adatlap,
  • A jelentkezés idejekor munkaviszonnyal rendelkezők nem vehetnek részt a projektben,

A munkakör betöltésének időtartama: határozott idejű (6 hónap 2009. májusától)
Próbaidő: 3 hónap
Jelentkezési határidő: 2009.03.15.

A projekt kiválasztási szempontjai:
A projektbe összesen 35 fő kerül kiválasztásra, a következő szempontok alapján:

  • Befogadó munkahelyek által megjelölt szakterületeknek való megfelelés - szakirányú végzettség
  • Adott szakterülethez szükséges kompetenciák (pl. szociális területen, egészségügyben, oktatásban empatikus személyiség, hivatali ügyintézésben magas fokú adminisztrációs pontosság, stb.)
  • Belső motiváció (elszántság a munkaköri feladatok magas szintű elvégzésére)
  • Alkalmazkodás a közintézmények munkarendjéhez és szervezeti felépítéséhez (szabálykövetés)
  • Jó kommunikációs készség
  • Problémamegoldás
  • Konfliktuskezelés

A jelentkezés folyamata
A jelentkezéshez személyesen (kizárólag időpont egyeztetés alapján) vagy írásban (levélben, személyes átadással) várjuk a jelentkezési dokumentációt, melynek tartalma:

  • kitöltött adatlap,
  • önéletrajz,
  • végzettséget, okleveleket igazoló iratok fénymásolata
  • maximum egy oldalas motivációs levél

Csak aláírt adatlapot fogadunk el!
Hiánypótlásra egy alkalommal lehetőséget biztosítunk.

A jelentkezési lap (időpont egyeztetés követően) személyesen is kitölthető ügyfélszolgálatunkon, illetve nyomtatásra, fénymásolásra is biztosítunk lehetőséget álláskereső pontjainkon.

Kiválasztás folyamata

  • Hiányos, vagy nem megfelelően kitöltött jelentkezési adatlapok szűrése
  • Egyéni interjú a jelentkezőkkel
  • Szakértői csoport interjú a jelentkezőkkel
  • Munkahelyi látogatás
  • Kiválasztási Bizottsági döntéshozatal

Az eredményekről kizárólag írásban értesítjük a résztvevőket, de a kiválasztás folyamatának zavartalan lebonyolítása érdekében kérjük, telefonos elérhetőségüket tüntessék fel az önéletrajzban!
A pályázat elbírálásának eredményéről minden pályázó értesítést kap. A pályázat elbírálását bizottság végzi.

A pályázatokat kérjük az alábbi címre juttassák el:
FKFSZ
1091 Budapest Üllői út 45.

További információkért érdeklődjön Hargitai Dávid projektvezetőnél vagy Gerő Dániel vezető mentornál - elérhetőségeik: hargitai@pestesely.hu; gero@pestesely.hu tel: 215-9319

A projekt Izland, Liechtenstein és Norvégia által támogatott az EGT Finanszírozási Mechanizmuson és Norvég Finanszírozási Mechanizmuson keresztül a Fővárosi Önkormányzat hozzájárulásával.



Letölthető pályázati adatlap
 
Ugrás a lap tetejére